Lauantai.





Tänä lauantaina.

Istuin sohvalla ja selasin sisustuslehtiä.
Kynttilän valossa,
hämärää valoa fiilistellen.


Ihailin erityisesti kuvia kauniista, tunnelmallisesta kodista, joka esiteltiin uusimassa Lantliv lehdessä.
Ihanat sävyt, rento sisustus.
Sopivasti luonnon materiaaleja yksityiskohtina.
Rauhallinen tunnelma.
 




Selasin lisäksi pinterestiä ja kokosin aarrekarttaa tälle vuodelle.
Inspiroivat kuvat ja lauseet toivottavasti auttavat pitämään kiinni arvoistani ja tavoitteistani tänä vuonna.



Onhan niitä tavoitteita tälle vuodelle tehtynä 101 kappaletta :)


2 kommenttia:

  1. Minä olen sisustuksen suhteen ihan puusilmä ja siksi tykkään kanssa kovasti katsella kuvia kauneista kodeista. Tuo Pinterst on kyllä ihan super palvelu. Sieltä löytää vaikka mitä mielenkiintoista =D. Ihanaa alkavaa viikkoa sinulle <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen ihan pinterest koukussa - olen ollut viimeiset vuodet :) Se on taivas tällaiselle visuaaliselle ihmiselle, joka voi uppoutua kuvamaailmaan vaikka kuinka pitkäksi aikaa.. Ihanaa viikonalkua sinullekin!

      Poista

Uusin blogiteksti

Tallinna.